Packat och klart

Nu är väskorna packade och det känns helt okej. Det är mest skönt att vara klar.

Idag plockade jag ut lite mera kläder. Trots det så är båda mina stora väskor fulla och väger ca 23 kg vardera. Men idag fick jag veta varför, den ena väskan innehåller mestadels kläder men den andra väskan är tung och full även den. Däri har jag skor och presenter och sen är det typ inget mer. Vägde alla presenter idag och tillsammans väger de ungefär 10 kg! Så nu förstår jag varför jag har två stora väskor och varför de väger så mycket. Tänkte ju inte på vikten när jag köpte presenterna =) Så utan presenterna så skulle nästan hela den ena väskan försvinna. Nästan allt i den väskan kommer ju i alla fall försvinna redan de första dagarna hos familjen.

Så nu känns packningen ganska bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se