Snart bär det av

I´m so excited

Nu är det inte månader, veckor eller dagar kvar tills jag åker.
Nu är det bara timmar!
I natt klockan tre bär det av mot Arlanda och sen 07.50 lyfter planet som ska ta mig till New York. Det känns helt otroligt! Det ska bli så kul :D Jag ska verkligen njuta av min tid i USA och uppleva och se så mycket som möjligt. Det ska bli så underbart roligt!

Som jag sagt tidigare så har jag nog inte fattat det riktigt än. Jag har förstått att jag ska åka men inte att jag ska vara borta ett helt år. Ibland tycker jag det är konstigt att jag inte gråter mera eller så. Men då säger mamma " det är väl inte så konstigt. Det här är ju något du har drömt om så länge och verkligen sett fram emot. Så då är det ju inte så konstigt om du bara ser fram emot det och tycker det ska bli kul".
Och min mamma har så rätt. Det här är min dröm som imorgon går i uppfyllelse och det ska bli så kul. Klart att jag kommer ha hemlängtan osv, men just nu vill jag bara åka iväg. Det ska bli så spännande!

Pratade nyss med Martina och det kändes väldigt konstigt att säga: " Vi ses imorgon, i USA". Läskigt men sant :D

Nästa gång jag skriver är jag i USA!!

                                             I can´t believe it´s happening to me
                                             some people wait a lifetime for a 
                                                         moment like this


Kommentarer
Postat av: Erika E

Mathilda ;) Ha de så sjuuukt kul nu! O se till att den gamle räven martina inte blir kung ;) säg de till henne bara, "Inte kung maritna, inte kung"

ååh är så avis! Gör allt ja oxå skulle gjort! Tusen kramar från mig! Lycka till!

2008-08-25 @ 09:29:26
Postat av: Katarina

Lycka till och trevlig resa!

2008-08-25 @ 10:06:03
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: lisa

Lycka till! Hoppas resan gick bra!

2008-08-25 @ 16:06:57
Postat av: Julia

Du kommer ha det underbart ska följa din blogg ;) Lycka till !

2008-08-25 @ 18:19:33
Postat av: Jelithsa

Hej Hej !!!



Ville bara önska dig lycka till och allt kommer att gå bra i USA, nu får du göra det du alltid har drömt om, åka till USA.

kommer du ihåg när vi åkte till Mexico och åkte förby USA, det var konstig men vi var i USA under några timmar...:D

kommer aldrig att glömma resan till Mexico och kommer alltid att ha med mig allt vi uppleve tillsamans alla TRE...



har det jättebra och jag kommer att vara kvar ett år till iaf i norrköping..



Vi ses då !!!

PS: köp så många skvallertidning du hittar( det är du bra på) så jag kan titta på dem sen..:d



p&k jelly pelly/ Norrköping..



( kan jag komma och hälsa på ????)

2008-08-25 @ 21:32:27
Postat av: Klara

Mathilda! Finally kan man väl säga...Äntligen är du där! Fy vad gött :) Har läst allt nu och det verkar ju ha blivit sjukt bra efter vissa omständigheter. Du kommer få ett fläskigt bra år. Rocka för mig med! Saknar dig. Kramar!

2008-08-28 @ 19:11:10
URL: http://klaraochsofiaitanzania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se