Dan före dopparedan

Nu är det tidig julaftonsmorgon i Sverige. Det känns konstigt! Men jag mår ändå bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Imorgon blir det en hel del att stå i, laga mat, fixa de sista julklapparna (alla är köpta men ska fixas lite). Inte varje dag man fixar det sista med julklapparna på självaste julafton!

Lade precis fram några paket under granen som jag ska öppna imorgon. Det ser så mysigt ut! Det är stämning och det känns absolut som att något händer imorgon. Men är det verkligen julafton?! Konstig känsla men jag ser fram emot dagen imorgon. Julafton!

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se