Julstämning

Kameran är köpt! Det är första gången jag har köpt en sådan stor sak, jag tycker det är ganska stort, på sådan kort tid. Men denna blir nog bra. Det blev en Canon. Min älskade vän Anna, som jag igår sa till min värdmamma att jag gärna skulle vilja ha vid min sida när jag ska köpa ny kamera, hade på morgonen när jag vaknade skickat ett mejl med saker som en kamera borde ha osv. Och det är jag enormt tacksam för. Denna kamera hade dessutom allt det. Tack Anna! Utan den hjälpen hade jag inte vetat någonting, inte ha något att gå på.

Nu är julgranen tänd, julmusik spelas, alla julklappar är framplockade tillsammans med inslagspapper m.m.
Nu är det julklappsinslagning som gäller. Ska bli riktigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas kameran blev bra :)

2008-12-25 @ 10:11:07
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se