Tidig julklapp

Idag när jag kom hem från att ha varit ute i det blåsiga vädret ber familjen mig att komma ner för att de har en present till mig. Tillsammans med de tre äldsta barnen öppnar jag presenten och ser till min absoluta glädje att det är en julstrumpa!
Den var jättefin! Alla i familjen har en egen med sitt namn på och olika motiv. Och nu har jag också en! Glädje! Den ska tillsammans med de andra hängas vid den öppna spisen.

Idag hade jag planerat att åka iväg och köpa en minijulgran att ha på mitt rum. Men igår när jag kom hem från NYC lyser det en liten julgran på golvet i mitt rum. Mina värdföräldrar hade köpt den till mig. Så snällt! En rolig liten överraskning!
Lägger upp bilder när den är färdigpyntad. Just nu har den bara några julgranskulor.

Just nu känner jag mig bara så glad!!

 
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se