Au Pair

Att åka som au pair till USA har varit min dröm jättelänge. Redan som tolvåring var jag inne på olika au pair organisationers hemsidor och läste och längtade tills jag fick ansöka. Och nu är jag här. Det är inte långt tid kvar innan drömmen om att åka som au pair till USA blir verklighet!

Den 25:e augusti bär det av.
Jag ska bo i Albany i delstaten New York. Familjen består av pappan och mamman (som är stay at home mom) och deras fyra barn som är mellan 1 och 6 år. Och deras hund.

Familjen verkar vara jättetrevlig och det är inte långt kvar innan jag får träffa dem!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag är fjorton år, snart femton. Och jag längtar så sjukt mycket tills jag får ansöka, att vara au pair är en av mina drömmar. Så det är superkul att kolla på din blogg när du skriver om just au pair. Kram!

2009-02-06 @ 23:46:31
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se