Ekonomi

Jag SKA berätta om Boston. Men jag väntar bara på bilder från Louise.

Idag var jag på Target. Jag älskar det, man hittar alltid nåt. Så även idag, en del onödiga saker, men också en del bra saker :) För er som vill veta så finns det High School Musical julklappspapper. Men till er förvåning kan jag berätta att jag inte köpte det. Förvånande?!

Jag shoppar nu, vilket jag tycker är jätteroligt. Min värdpappa sa att folk inte vågar handla nu med tanke på ekonomin, men skulle folk handla mera så skulle ekonomin bli bättre.
Så jag shoppar loss. Min ekonomi blir sämre men den amerikanska blir bätrre.
Jag gör detta för USA!

Haha, jag kan ju försöka att lura mitt samvete i alla fall! Speciellt till på fredag, då jag ska ha en stor shoppingdag!

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

I do it for America!

HAHAHHAHA

Jag är i chock att du inte köpte pappret.

Men deklart, de är vad du vill ha inte ge bort.



Bilderna får du på en cd för de är så många och jag kan bara skicka 3 i taget.

Eller så kopierar du bara mina bilder ifrån min blogg eller facebook.



Ska vi ses fredag, lördag eller söndag kanske?

Scrapbooking?



Kram

2008-11-20 @ 16:16:18
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

HAHAHAH dessa jäkla mobilladdare asså.

Men den fanns där när jag kom.



Ja, jag lägger över alla kort där på den cdn.

Sarah och Trine vill ut imorgon, fredag men jag är inte så jättetaggad direkt. Kanske ändrar mig men vi får se.

Va känner du?

Kramar Louise

2008-11-20 @ 17:30:36
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Erika

jag såg high school musical 1 och 2 för första gången i helgen. kan man göra något annat är tänka på dig då?? :P



värst va du shoppar hörru. det är skillnad när man går på folkhögskola då orkar man aldrig ta sig ner till stan....



hade fint min vän! KRAM

2008-11-20 @ 20:09:38
Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 08:51:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se