Here we go...

Tänkte egentligen inte skriva något här för jag borde sova. Men jag ville bara säga att när jag svängde runt hörnet till min gata ikväll så stod det ett rådjur på min grannes tomt. Läskigt!
Det var det jag ville att ni skulle veta!

Idag efter jobbet åkte jag och träffade Louise på shoppingcentret. Efter det åkte vi till Downtown Albany för att hämta ut våra bussbiljtter. Sedan tog vi en låång usväng som vi sa = stor omväg, innan vi fann rätt väg och kunde åka hem igen.

Varför hämtade vi ut bussbiljtter och vart ska vi?

Jo, på lördag tidigt på morgonen stiger jag och Louise på en buss som ska ta oss till BOSTON! Vi ska stanna där över helgen och det ska bli så himla roligt. Ser verkligen fram emot det!

Men nu är det dags att sova! Så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se