I´m here !

Nu sitter jag här på hotellrummet  i Boston! Efter en fyra timmars jobbig bussresa (en kurvig och bumpy väg) var jag framme i Boston, i en annan delstat. Tog en taxi och träffade Louise. Vi träffade en annan au pair, Jannika, som tog oss till Quincy market, ett ställe med en massa olika matställen. Där köpte vi oss en varsin pastasallad och satte oss ner och pratade och åt. Efter det begav oss jag och Louise till vårt hotell, stannade först och köpte glass. Hotellrummet är hmm, mysigt med spackel i taget och en sne dörr, men annars är det mysigt! Hanna Montana är på tv:n så vi klarar oss ;)

Magen känns hyfsad så jag hoppas att jag mår bättre imorgon.

God natt härifrån Boston!

Kommentarer
Postat av: angelica

hej raring! kör hårt och ha de så fruktansvärt kul i boston! kramar

2008-11-16 @ 19:46:44
Postat av: Mary

Vad härligt Mathie! Du har ju alltid velat åka til Boston :)

Ha så kul !!

Kramar

2008-11-16 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se