Kvälls shopping

Kom nyss hem. Har varit och shoppat med min värdmamma. Dock inte till oss själva, utan till huset och till den minsta. Det var så kul! Vi skulle bara vara borta i ca 45 minuter, men vi kom hem efter lite mer än en och en halv timme. Så roligt var det!

Men nu ska jag sova så att jag är utvilad imorgon bitti. Barnen är lediga ifrån skolan så jag ska vara ensam med alla fyra ett par timmar på morgonen. Om jag överlever så lovar jag att uppdatera!

Imorgon är det också den stora dagen, PRESIDENTVAL.
 
God natt!
Har fått en elektronisk värmefilt så förhoppningsvis kommer jag att sova varmt och skönt.

Kommentarer
Postat av: Petra

hur insatt e du och din värdfamilj i valet? Vem vill du ska vinna?

2008-11-04 @ 16:57:23
URL: http://poox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se