Mamma Mia

Jag har sett musikalen 3 gånger i Sverige.
Jag har sett filmen 2 gånger på bio.
Och nu har jag sett musikalen på engelska, i USA.
Jag har sett MAMMA MIA!! Broadway versionen.

Idag efter att ha slappat och tagit en promenad gjorde jag iordning mig och jag och min värdmamma begav oss. Kom precis i tid. Satte mig till rätta, och jag såg jättebra!
Musikalen var, precis som alla de andra gångerna, jättebra. Musiken, sångerna, danserna, människorna, ljuset, dekoren, stämningen, ALLT. Jag bara älskar det!
Fick gåshud flera gånger, speciellt när de kör slutnumret och alla bara reser sig upp och applåderar.
Blev också väldigt glad över att min värdmamma älskade det. Hon har inte sett den innan.

Mycket lyckad dag!
Jag älskar Mamma Mia!

Mamma Mia, here I go again,
my my, How can I resist you

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

OMG Mathilda, De var GAAAAAAAAAAALET!

Jag försökte ringa dig men du var nog på mamma mia då.

Kolla facebook sen får du och jag ta en låååååååång middag för att gå igenom allt.

Jag har träffat min nya älskling med bruna ögon, Vi åkte tillslut till en bar klockan fem med några vakter och bartender som var stängd men de "öppnade den" för oss och kom hem klockan halv 8. Niiice

2008-11-03 @ 02:02:09
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mamma Mia! är en grym musikal! :D Har själv sett den en gång på svenska och en gång på engelska + 8 gånger på bio! Avundas dig som sett den på Broadway!

2008-11-03 @ 20:46:56
Postat av: Jessica

Mamma Mia! är en grym musikal! :D Har själv sett den en gång på svenska och en gång på engelska + 8 gånger på bio! Avundas dig som sett den på Broadway!

2008-11-03 @ 20:49:32
Postat av: Jessica

Mamma Mia! är en grym musikal! :D Har själv sett den en gång på svenska och en gång på engelska + 8 gånger på bio! Avundas dig som sett den på Broadway!

2008-11-03 @ 20:49:42
Postat av: Jessica

Oj, ursäkta för det ovan ^

2008-11-04 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se