Sjuk

Klockan är halv tolv här hos mig nu och jag skulle precis i denna stund ta hand om två barn och ge dem mat och nap m.m. Men nu ligger jag i stället i min säng, redo att krypa ner och sova. Jag har ont i magen och är illamående.
Den minsta kräktes i natt så nu har alla barnen gjort det. Jag hoppas hoppas att det bara är inbillning eller att det bara blir detta, inte värre, inget mer.
Ska sova nu och hoppas innerligt att jag ska vakna och må bra igen om några timmar.



Update: Flera timmar senare ligger jag fortfarande här i sängen med illamående. Den stora frågan är nu: Boston eller inte?

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Om du skulle må bättre idag, lördag så boka en biljett till Boston. Du har fortfarande hotellplats och biljett hem, och jag lovar dig att de kommer funka om du vill.



Men är du inte tillräckligt frisk så ligg kvar i din, förhoppningsvis varma säng!!



Krya på dig!!

Kramar Louise

2008-11-15 @ 07:13:18
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se