Bubbelbad

Igår jobbade jag några timmar på morgonen. Åkte med de två äldsta till fotbollsträning. Kul!
När vi kom hem slutade jag jobba för dagen. Då gick jag in och pratade med Martina på Skype och sen med min mamma. Det var kul!

Efter det ringde Sarah så då åkte jag och träffade henne och Trine på shoppingcentrat. Kul! Gick runt i affärer och tittade. Sedan åkte vi förbi mig, sedan förbi Sarah och sedan åkte vi hem till Trine där vi badade i deras jacuzzi utomhus. Så härligt! Satt och pratade i bubbelbadet medan vi åt oreos. Riktigt trevligt! Så varmt och skönt :)
En mycket trevlig kväll!

Nu är det söndag. Ska snart vakta barnen en halvtimme sedan ska jag nog följa med och titta på när barnen har fotbollsmatch. Kan bli kul! Så härligt väder också, det är lite över 20 grader och solen skiner :) Underbart!
Sedan ska jag nog ägna resten av söndagen åt att slappa. Inte dumt det heller!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vädret låter ju helt underbart! :D Och att bubbla o äta oreos också... ;)

2008-10-13 @ 08:48:33
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se