Chocolate chip cookies

Idag på eftermiddagen åkte jag och den ena tjejen och handlade. Blev en hel del mat :) Min värdmamma sa att jag var tvungen att komma hem med tre nya varor. Det blev ett bröd (som alla tyckte var gott), chocolate chip cookies och så köpte jag knäckebröd!! Åt det inte så mycket hemma, men här kändes det så kul när jag såg det och blev riktigt sugen :)

Imorgon är alla barnen leidga från skolan. På två månader (oktober och november) så är det bara en enda vecka som barnen går en hel vecka i skolan. Oj, oj oj :P
Så imorgon blir det playdate med Louise. Ska bli kul!

Nu sitter jag här med ett glas mjölk och chocolate chip cookies!!


Kommentarer
Postat av: jelithsa

Sorry att jag inte har skrivit på länge.. men jag har mycket att göra framför allt plugget ...men men ..

Tjock mmm... det tycker jag absolut inte du är finns som du är och jag är glad att du inte slutar att äta för det ... jg kan tänka mig att det finns mycket gott att äta i USA .. så du måste bara prov smaka allt !!!



det är skönt att läsa att allt är bra med dig och att allt funkar ...det känns som att det finns massor att göra där ..det är kul och hoppas att du hinner med allt du har tänkt dig..

jag tänkte på new york resan till dec. kan du ta massor av kort o sedan skicka det till mig ..vill så gärna se hur det ser ut till jul i NY...



har det så bra och vi hörs!!!

kram jelly pelly...



PS: har du hört något från Joel????

2008-10-09 @ 10:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se