Fredag

Så var det fredag igen. Dagarna bara springer iväg.

Idag var jag och badade med den minsta. Det var så kul, hon skrattade nästan hela tiden och jag såg verkligen hur kul hon hade det! Efter det åkte vi och hämtade hennes bror från "skolan". Man blir lika glad varje gång han ser mig, ropar mitt namn och kommer springande. Så söt! Vi åkte hem och åt mat och lekte.

Nu är jag ledig, men börjar igen om lite mindre än en timme. Ska vara hemma här några timmar innan vi beger oss till country klubben för Halloween party. Jag ser verkligen fram emot det och känner på mig att det ska bli jättekul! Jag ska inte vara utklädd idag, men barnen ska så det ska bli riktigt skoj!

Imorgon blir det lite jobb och sen shopping och förhoppningsvis High School musical 3.
På söndag bär det av till New York City!
Detta kommer att bli en kanon helg fylld med en massa roligheter!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se