Härliga höst

Idag vid elva kom Louise och hämtade mig. Vi åkte till "Dennys" där det var frukost/brunch som stod på schemat. Jag tog gröt, pannkakor, toast, scrambled eggs, english muffins och juice. Mycket gott!



Mycket mättna och belåtna tog vi fram vägbeskrivningen och åkte upp i bergen. Nu var det hiking som gällde. Trots lite bensin tog vi oss upp och åkte och parkerade. Följde skyltar och sedan började gångstigen. Fick gåshud när vi såg utsikten, så häftig, speciellt nu när alla löv har så olika färg. Vi gick gångvägen som gick längs berget där det fanns vattenfall och tittade på utsikten! Upp och ner gick det med en hel del trappor. Men vi var helt fascinerade av allting. Så fint :) Perfekt hösdag var det också, det var inte jättevarmt men det blåste inte och solen lyste.
Det kändes i benen när vi efter en timmes hiking gick tillbaka till bilen. Men mycket glada över vad vi hade fått se :)

 


Efter detta äventyr åkte vi till en stor Halloween affär och tittade. Kul! Sedan åkte vi till shopingcentrat och provade lite kläder där också. Sedan stängde dem och vi begav oss hemåt.

Nu är jag med rätta ganska trött men oj vilken bra dag det har varit. Fått mycket energi för veckan och det kan behövas tror jag. Imorgon kväll ska jag vara ensam med de fyra barnen och lägga dem. Får se hur det går.... Tur att de har ringt en barnvakt också :)

Underbar dag idag!!
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se