Mina älskade vänner

Detta inlägg vill jag tillägna mina närmsta älskade vänner. Bulgarien gänget 08 ;)
Jag tänker på er ofta och saknar er! Men jag ler när jag tänker på alla minnen och allt jag fått uppleva tillsammans med er. Och mer ska det bli :)
Jag är så glad att jag har er!





Jag älskar er!
Och jag längtar efter tills vi får vara tillsammans igen. Men tills dess, får vi på varsitt håll njuta och ta vara på våra äventyr och upplveleser vi är med om.


Jag tänker också på alla er andra mina kära vänner. Även om jag är här borta så tänker jag på er och saknar er!


You're always on my mind



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig med! Skulle vi höras vid halv två imorgon? Jag håller mig hemma då i alla fall :) PUSS

2008-10-24 @ 21:12:09
Postat av: Louise

Och jag har allt fått höra om dina bulgarien vänner. Guuud vad jag skrattade. Ni måste haft underbart ihop med de engelska killarna, eller var de nu kom ifrån. Ni tjejer måste helt enkelt varit ett toppen gäng ihop!!

2008-10-25 @ 03:52:53
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Klara

Älskar dig med gumman! Men fy vad Skype strular nu.

Bulgarien var underbart, kommer alltid minnas Sunny Beach med ett stort skratt :)

Längtar tills vi alla återförenas igen!

puss och kram

2008-10-25 @ 16:25:53
URL: http://klaraochsofiaitanzania.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaa!!!

jag är nog kär i Bulgarien Gänget 08!!!

fy vad goa alla är, saknar dig Mathilda! saknar alla, varför kan vi bara inte gå om gymnasiet och leka i tre år igen?

aaa! galet! men men, vi röjjjer i några månader till, tills vi möts igen.

du är bäst, vi är bäst, Bulgarien Gänget är bäst!



PS. har du berättat om oss för louise?



pussar

2008-10-27 @ 20:49:53
Postat av: angelica Vidar

oj, nu glömde jag ju skriva att de var jag, Angelica Vidar som akrev igen. Jag blir ju tokig att jag är så dålig på att skriva namn. man men, det var alltså jag som skrev de förra inlägget. sorry, kramar

2008-10-27 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se