Morgonstund har guld i mun?

Jag har alltid varit en sån person som gärna är ifred på morgonen. Prata inte med mig tack! Precis som mina vänner Sofia och Klara. Jag skulle vilja vara som min kompis Anna som vaknar tidigt och är PIGG. Det vore ju drömmen!
När jag läste ett inlägg som Sofia skrev om just detta med morgontrötthet så slog det mig at jag har ju fått ställa om mig helt när det gäller detta sedan jag kom till USA.
Tänk er själva att komma till en helt ny familj, då måste man vara social och glad på morgonen. Speciellt när man har fyra barn som man ska hälsa på, visa hur kul man tycker det är att se dem osv.
Så det där med att sitta för mig själv med morgontidningen och inte prata med någon är tyvärr riiktigt sällsynt nu, förutom några få gånger på helgerna.

Men jag verkar ha klarat mig ganska bra ändå....

Kommentarer
Postat av: PS

Okej! Du skriver ju mest om din värdmamma menar jag. Men då vet jag! :P

2008-10-22 @ 18:06:27
URL: http://lambdacore.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, jag älskar att läsa tidningen på morgonen. Mer sånt <3

2008-10-22 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se