Onsdag

Idag var en sådan här dag då jag kände mig ganska trött. Jobbade nio timmar...
Innan jag började jobba tvättade jag och provade min Halloweenkostym.
Sedan var det dags att börja jobba. Barnen hade halvskoldag så det var fyra barn vid lunch. Lekte med barnen i källaren och sedan tog min värdmormor ut dem på en promenad. Då passade jag på att äta.
Sedan var jag ensam med den minsta och den näst äldsta. Den minsta sov så då lekte jag med den andra. Vi övade på att räkna och känna igen siffror och sen läste vi böcker. Kul!
Sen kom den äldsta hem och vi drack varm choklad med marschmallows. Riktigt mysigt! Något vi bestämde att det ska vi göra igen!
Sedan lagade jag mat till barnen, spaghetti med sås blev det. Efter det badade jag den minsta.
När de två äldsta var i säng och jag och min värdmamma hade ätit lekte  jag med den minsta. Kröp omkring på golvet och bara busade. Kul!
Pratade med min värdmamma innan jag gick upp. Louise ringde och vi pratade om fredagens planer. Ska bli kul! Även om vi inte riktigt vet vad vi ska göra än.

Så trots att jag var riktigt trött idag så gick den här dagen också. Nu ska jag sova så jag kanske orkar gå upp skapligt tidigt imorgon och uträtta lite ärenden innan jag börjar jobba.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag saknar dig.....

2008-10-30 @ 20:30:21
Postat av: Erika

Jag hade ju nästan inte läst några av inläggen här! detta är i vilket fall åtgärdat nu och jag har tittat genom det mesta iaf...

kul att läsa, jag saknar dig!! Puss och Kram!

2008-10-30 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se