Onsdag

Idag var jag ledig på förmiddagen. Louise kom och hämtade mig i hennes lilla bil och vi åkte till gymmet. Louise minsta värdbarn var med och hon var så himla söt! Ett High school musical fan som jag var hon också ;)
På gymmet skrev jag upp mig för att bli medlem, fick en rundtur av gymmet och information. Sedan skulle det fixas lite papper vilket var minst sagt rörigt. Han trodde vi var ett par och bodde på samma ställe, sen gav han insiderinformation hur jag skulle få det billigare och jaa, det var högst intressant i alla fall. Men som vi sa, vi är inte förvånade, vi är ju i USA ;)
Efter besöket på gymmet åkte vi till biblioteket där jag och Louise bokade en resa till New York City i december. Ska bli så himla kul, då har de ju julskylting och allt. Mysigt!
När vi går ut från biblioteket kommer en dam fram till oss och säger: "jobbar ni som modeller?" vi svarar nej och då säger hon "varför inte? det tycker jag att ni ska göra". Jaha, okej tack då. Eller vad säger man? ;) Haha, kul i alla fall!

Sen har det varit jobb resten av dagen. Barnen har varit snälla så det har gått bra!
När alla barnen var i säng och jobbdagen var över hade jag och min värdmamma ett möte. Gick mycket bättre än förra gången :P
Efter det åt vi glass och såg på tv. Kul och trevligt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova!
God natt!

Kommentarer
Postat av: josefin

haha modelltjejerna :D

2008-10-05 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se