Orättvist

Okej, detta må låta töntigt. Men jag är faktiskt upprörd och besviken.
Vad handlar detta om då?

Jo, här åker man till andra sidan Atlanten. Till deras hemland. Och vad gör de då?
Jo, de åker till Sverige. Vad pratar jag om undrar ni säkert? Jo, High school musical. De hade galapremiär i Stockholm och Zac och Vanessa var där. Här åker man till USA och tänker att chansen är större att man ska få gå på nåt sånt här, speciellt när man bor så nära New York City. Men då händer allt i Sverige, de åker dit, det är galapremiär, till och med världspremiär.
Orättvist och jag är upprörd!
Jag menar, jag hade ju lätt åkt till Stockholm om jag hade varit hemma i Sverige. Så coolt det hade varit. Men nu är jag här borta i stora USA medans allt händer i lilla Sveirge...

Vad är oddsen att detta händer liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se