Springtur

Idag började jag inte jobba förrän halv ett. Vad ska jag göra fram tills dess tänkte jag. Funderade på att åka till gymmet men när jag vaknade orkade jag inte det. Istället tog jag på mig joggingskorna och gick ut och sprang. Det var så härligt väder med solen som sken. Men verkligeheten kom ifatt mig. Det var länge sen jag sprang, det kändes i hela kroppen. Men jag var envis och en liten springtur blev det i alla fall :) Men nu har jag haft ont i hjärat hela dagen :S
När jag kom tillbaka från springturen tvättade jag och plockade iordning på mitt rum medan jag chattade med mina kära!

Sen var det dags att börja jobba. Det gick bra, förutom att alla barnen ramlade och slog sig en eller två gånger. Läskigt!
På kvällen åkte vi till min värdmammas syster och åt. Mycket trevligt!
När vi kom hem lade vi alla barnen och sen slutade jag.

Snart ska jag ner och hämta lite glass och sen ska jag bara slappa!!! :)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Oh, är du utbytesstudent i N.Y? :D

2008-10-08 @ 07:02:51
URL: http://cbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se