Eget äventyr

Idag gjorde jag det: JAG KÖRDE BIL HELT SJÄLV I USA FÖR ALLRA FÖRSTA GÅNGEN!
Det blev en sväng till the mall, och jag är lite stolt över att jag hittade, att jag är oskadd och att bilen är hel och fin :)
Njöt verkligen av att gå in i alla affärer, hade lite shoppingsug idag så jag provade en hel del. Men det slutade med att jag bara köpte en tröja på Macys. Men lite kul att ha handlat på Macys, och det var verkligen inte sista gången, jag hittade en massa underbara höstkläder där. Ska nog ta en funderare på om det är något mer som jag vill ha där :) Var tyvärr inte så billigt som jag hade trott, men men... Fast nog hängde nte min matematiska hjärnhalva med idag för jag hade innan räknat ut vad tröjan skulle kosta och sen när jag kommer till kassan så tycker jag att hon säger 67 dollar så jag lämnar fram 70 dollar. Men den kostade "bara" 26 dollar. haha, borde jag inte ha reagerat på att tröjan kostade 67 dollar (typ 420 kronor). Aja, ibland så :P
Gick i alla fall därifrån nöjd med en tröja! Ska nog shoppa mer i helgen :)

Jobbdagen har gått bra idag. På kvällen var jag ensam med den lilla,. Vi badade och busade och jag gjorde barnens lunchlådor!

Idag sa den äldsta: "Mamma säger att det inte finns så många au pairer som är så snälla som du"
Jag: Åhh, vad snällt sagt!
Den äldsta: Vet du varför vi säger det? För att vi tycker om dig.
Åhh :)

Nu är det dags för sängen. Är ledig på morgonen imorgon, får se om jag väljer gym eller sova ;)


Kommentarer
Postat av: ANNA

Gud vad gulligt! :) Kan du inte lägga upp en bild på barnen i bloggen eller resedagboken? Ballt att ha kört bil själv förresten! :D

2008-09-11 @ 09:28:56
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh va gulligt!

Vi får ta och shoppa en dag på Macy's ihop.



Hoppas du har det bra!

Kram Louise

2008-09-11 @ 16:08:12
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se