En hel vecka har gått

En hel vecka har gått sedan jag kom till familjen. Den veckan har gått ganska fort. I går vid åtta tänkte jag på hur nervös jag var vid samma tid för exakt en vecka sedan. Satt på flygplanet och vi skulle precis landa. Jag var så nervös men samtidigt förväntansfull. Och det blev jättebra, jag trivs verkligen!
En hel vecka har gått och nu är det helg. Ska jobba några timmar nu på dagen sen är jag ledig till måndag morgon.

Igår var jag hemma med de två minsta på dagen, gick en promenad i värmen och lekte i trädgården. Efter lunch var jag ledig. Blev extra mycket ledig för att jag ändrade och jobbade kväll istället. Under de fem timmarna som jag var ledig pratade jag med familjen på Skype, satt ute i solen och läste en bok som min värdmamma köpt till mig och sen gick jag en promenad i området. Gick en sväng och sen vände jag och gick tillbaka samma väg så jag var hyfsat säker på att jag gick rätt. Det var så varmt, stannade på ett ställe och köpte glass. Gott!
När jag kom tillbaka packade jag äntligen upp det mesta av grejerna ur mina resväskor. Känns lite som att jag har flyttat hemifrån när jag fixar i mitt rum. Kul! Nu sätter jag min prägel på rummet.
Sen på kvällen badade jag den minsta och sen gick föräldrarna ut och åt och jag la barnen i säng och sen åt jag och såg på tv. Bra dag!!

Nu har vädret vänt, under natten har det blivit tio grader kallare och det ser inte ut som att värmen kommer tillbaka, nu är det "bara" ca 20 grader ute!

Idag ska jag träffa Louise och kanske Sarah när jag slutat jobba. Ska bli kul! Imorgon ska jag nog till ett gym och träna med Louise, får se vad som händer mera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga till lite bilder :), det vore kul!

2008-09-06 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se