En månad


Jag har varit här i USA i en hel månad!
I 31 dagar!

För exakt en månad sedan sa jag hej då till min älskade familj på Arlanda och begav mig på mitt livs äventyr till USA.
En hel månad har gått, och den har gått sjukt fort. Men samtidigt så känns det som att jag har varit här mycket längre...

Enligt resedagboken ska min resa pågå i 394 dagar och den har idag pågått i 31 dagar, vilket betyder att jag har 363 dagar kvar! Jag är nog lite smått trög för jag förstår inte hur lång tid det är. Men det är nog lika bra, bättre att ta en dag i taget!

Jag ser fram emot de resterande 363 dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag har tillochmed redan städat ditt rum EN gång :D:D:D duktiga jossan :D vad mycket jag kan få gjort på en hel månad :D

2008-09-25 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se