Ett litet grönt paket

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!

När min värdpappa kom hem från jobbet tog han in posten och där fanns ett grönt tjockt paket, till MIG!!


Det var från min älskade familj och jag öppnade precis paketet. Och vad innehöll det om inte SVENSKT GODIS :D
Lyckan var total!! Godis som min älskade syster plockat ihop, hon som vet vad jag tycker om. Plus påsar med Ahlgrens bilar, gott och blandat och nappar. Åhh!!
I paketet låg också ett brev ifrån dem och några söta vykort som jag kan pryda rummet med :)


Så nu ligger jag här och smaskar svenskt godis, kan inte bli mycket bättre!! Plus att jag har en helt ledig helg framför mig och en inplanerad tripp till NYC i helgen! :D


Åhh såhär glad är jag nu!!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

JAG ÄR AVUNDSJUK!

Detta är inte rättvist!!

2008-09-13 @ 05:47:25
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tillochmed jag är lite avundsjuk fast jag sitter här i Sverige, en våning ifrån svenskt godis ;O :P

2008-09-13 @ 10:13:25
Postat av: Jelithsa

Hej !!!



Vilken tur du har, inte ens jag äter godis. o jag som älskar alhgrens bilar ...

det är skönt att läsa att allt går bra för dig och att barnen tycker om dig.



Är det helt annorlunda om man gemför sverige och USA när det gäller körning??? Jah är bara lite nyfiken !!!!

Vilken tidning köpte du ????



har det kram Jelly pelly

2008-09-13 @ 19:07:15
Postat av: Äny

Haha härligt. Du får skriva en lista på vad jag ska köpa med mig sen ;) Bra att du utforskar NYC så att jag kan dra lite nytta av det sen också! Saknar dig

2008-09-14 @ 16:27:00
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se