Filmkväll

Så skönt med helg!

Dagen började med att ta jag sov ända till nio, så skönt! Vid tio tog jag bilen till gymmet och tränade. Träffade Louise, kul! Gick en timme på löpbandet så mina ben var ganska möra efteråt.
När jag kom hem slappade jag lite innan jag åkte till ett utomhus plaza med affärer, gick där i ca två timmar. Gick till ett glasställe som min värdmamma hade rekommenderat. Man fick välja helt fritt vad man ville ha i sin glass och så gjorde dem det. Man kunde välja på allt mellan, choklad och strössel till gummibjörnar :P Jag tog en glass med chocolate chip cookies och oreos och chokladsås. Mycket gott!
På kvällen åt jag med familjen och som min värdmamma sa: " Du är glad att du inte jobbar idag va?", och min värdpappa sa "jag önskar att jag jobbade idag" Haha! Barnen var ganska trött och grät och skrek.
Men sen lugnade dem sig och vi lade fram filtar och poppade popcorn och såg på "Toy Story 2". Det var riktigt mysigt!

När filmen var slut och alla barn hade gått och lagt sig var mina värdföräldrar jättesnälla och visade mig karta över NYC, skrev upp viktiga adresser och gav mig tips osv. Jättesnällt!!
Imorgon bär det av till the big city, NYC! Hoppas på en kanon dag :D

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Så du har käkat glass på coldstone. Jag tog gummibjörnar när jag åt en glass där en gång. Det var gott men de blev lite hårda av kylan. Hoppas du fortsätter att ha det lika bra!

2008-09-14 @ 11:26:21
URL: http://joehaen.blogg.se/
Postat av: Julia Hornebrant

Jag blir avundsjuk på dig, jag vill också åka till NYC nu! Besök Macy´s, det är kanonbra! Men om folk tipsat dig om Century 21 kan jag säga att det är väldigt rörigt där. Jag va där men hittade inget, så om du inte gillar "röra" så åk inte dit då! Hoppas du får en bra dag!

2008-09-14 @ 19:46:17
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: Julia Hornebrant

Jag blir avundsjuk på dig, jag vill också åka till NYC nu! Besök Macy´s, det är kanonbra! Men om folk tipsat dig om Century 21 kan jag säga att det är väldigt rörigt där. Jag va där men hittade inget, så om du inte gillar "röra" så åk inte dit då! Hoppas du får en bra dag!

2008-09-14 @ 19:46:58
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se