Fredag

Idag vaknade jag trött upp och såg till min besvikelse att solen var borta och istället regnade det.
Var ensam med den minsta på förmiddagen. Sen åkte jag och hämtade killen från pre school(?) och vi åkte hem och åt lunch.
På eftermiddagen bakade jag äpplepaj, fick lite hjälp av barnen. Efter det satt jag och ritade med de två äldsta och gjorde godispåsar till barnkalaset imorgon. Fick vara lite kreativ :) Sedan stoppade jag i godis i påsarna. Väldigt roligt!
Efter att de ätit middag gick jag ut i regnet med tre av barnen så at de fick springa runt och hoppa i vattenpölar. De hade så roligt och det var så härligt att se. Trots att jag själv inte hoppade så blev jag på något konstigt sätt också blöt ;)
De var så blöta när vi kom in igen!

På kvällen åt jag med värdföräldrarna och till efterrätt blev det äpplepaj. Mycket gott :)

Nu är det helg, igen. Den här veckan har gått så otroligt fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se