Gårdagen och Idag

Igår var jag ensam med tre av barnen på eftrermiddagen/kvällen. Jag hade tre barn som grät och skrek och jag kände att de snart skulle få en till som grät (jag). Mitt emellan skrik och gråt så säger de att de älskar mig.
Jaa, det var en salig blandning av allting!
På kvällen åkte jag med Sarah och Trine på au pair möte. Men vi kunde inte stanna där längre än en kvart och jag tyckte faktiskt att det var tråkigt. Faktiskt! Hade velat se vad det var för en människor och hur ett möte gick till men det får väl bli nästa gång.
Hade ändå en trevlig kväll. Jag, Sarah och Trine åkte till Starbucks och fikade. Vi pratade om allt möjligt, bla om tro vilket var väldigt intressant! Mycket trevligt kväll helt enkelt!

Idag på eftermiddagen tog jag den ena tjejen till shoppingcentret. Vi gick runt i affärer och kollade, köpte smoothies och åkte rulltrappa upp och ner flera gånger. Så roligt!
På kvällen var jag ensam hemma med alla fyra. Och det gick faktiskt väldigt bra, tre stycken fick sig ett bad och jag fick två i säng och det vara bara lite lite gråt. Så jag är nöjd :)

Men nu är jag så trött. Men jag borde skriva dagbok, gjorde det varje dag innan jag kom hit, men nu har jag inte gjort det en enda gång. Min värdmamma puchar på mig och jag vet att jag kommer att ångra mig så jag måste ta tag i det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se