Grey's Anatomy

Idag har det varit en varm och bra dag. Var ute med de två äldsta då de cyklade. Kul!
Var ensam med tre av barnen på kvällen och gav de mat. Sen kom en barnvakt och då åkte jag med den ena tjejen på fotboll. Förutom myggen var det väldigt roligt att titta på dem. Så kul att se dem springa omkring med bollen :)

Hade tänkt på den här dagen väldigt länge, men just när den här dagen kom hade jag glömt bort det. Men en minut i nio kom jag på det. Grey's Anatomy började på tv:n! Så jag hann precis slå på tv:n i tid och hitta rätt kanal. Men min värdmamma kom upp och påminde mig så jag hade nog inte missa det ändå som tur var.
Så nu sitter jag här och ser på det och äter rester av den goda glasstårtan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se