Halloween

Om ca 1 månad är det Halloween.
Som många kanske redan vet så är det väldigt väldigt stort här borta i USA. Det finns en massa Halloween grejer och har gjort det sedan en långt tid tillbaka. Det ska bli så otroligt kul att få uppleva den högtiden här. Jag vill vara med på den fullt ut. Jag och mina vänner har gått runt och kollat på Halloween dräkter, vi vill klä ut oss :) Det skulle ju vara så roligt. Men då kommer problemet:
Vad ska jag vara utklädd till?
Funderade på cheerleader, men det ska Sarah vara nu, så nu lutar det åt Pippi Långstrump :P
Men jag vill ha er hjälp, era tips! Så släpp lös fantasin och ge mig tips, idéer och inspiration :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag trodde man klädde ut sig till läskiga saker på halloween ;) Har ingen aning om hur, eller om man firar det här i Tyskland, men det får man snart se! Ha det bra! :)

2008-09-23 @ 21:51:49
URL: http://eemmelie.blogg.se/
Postat av: josie

klä ut dig till någonting där du får ha peruk på dig, peruken gör allt. plus att det är inte så värst dyrt i usa heller. om du åker till walmart eller någon utklädningsbutik så har dom flera hela outfits klara och som sagt oftast inte så dyra. lycka till.. go all out!

2008-09-24 @ 09:08:44
URL: http://www.yowsa.se
Postat av: Petter

Du kan klä ut dig till dexter? typ slaktare, det passar väl dig? ;)

2008-09-24 @ 12:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se