Kalas

Idag på morgonen åkte vi till en stad i närheten för att ha barnkalas på ett ställe med en massa hoppborgar. Det var jättekul! Kollade när barnen hoppade och sprang omkring, Lekte med den minsta vid en hoppborg och i en polisbil. Sen var det pizza, cupcakes och paketöppning. Mycket skoj!
När vi kom hem jobbade jag i någa timmar. Lekte med barnen, plockade iordning leksaker osv.

Nu är jag ensam hemma. Tror jag ska stanna hemma ikväll. Mitt huvud dunkar och näsan rinner, inget kul. Så jag har krypit upp i soffan och ser nu på tv och har precis ätit en cupcake.
När mina värdföäldrar kommer hem blir det indisk mat :)

Tårtan på barnkalaset


Min cupkake


Kommentarer
Postat av: Martina

Uhhh, cupcakes Mathilda :)

BTW, kan du mejla bilderna till mig från när vi var i NYC ? :) Kraam

2008-09-28 @ 11:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se