Ny dag

Det känns bättre idag. Förutom att jag har åkt på en förkylning, får tacka lilltjejen för det ;)
Har pratat med några som stöttat mig och tack för kommentarerna, de värmer och stärker en. Man känner sig ganska ensam här borta när man blir ledsen. Men ikväll ska jag träffa Louise, det ska bli kul!
Jag ska kämpa, jag kommer att bli tröttare på grund av det och det jag ska göra, men i längden kommer jag att tjäna på det och allt kommer bli bättre.
Detta är mitt år så jag ska göra det bästa utav det!

Idag ska jag laga middag till hela familjen. Sitter och klurar på vad jag kan göra. Återkommer ikväll om resultatet. Har ändå förvarnat min värdpappa om att äta en ordentlig lunch idag ;)

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me


Kommentarer
Postat av: Linda Wessén

Hey! Jag ska också till NY som au pair! Hur har du det? Hur långt från new york city bor du?:-D Kram

2008-09-18 @ 21:22:51
URL: http://lindawessen.blogg.se/
Postat av: Linda Wessén

Ja:) Åh, okej. Jag ska till East Rockaway, det ligger 40 minuter från New York City;) Har du det bra?

2008-09-19 @ 11:05:36
URL: http://lindawessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se