Paus på shoppingcenter

Sitter här på ett café på det stora shoppingcentret!
Min värdmamma var snäll och skjutsade mig hit, så att jag skulle komma ut :P Är faktiskt väldigt skönt :) Sitter och äter en jättegod chokladkaka och en läsk, som jag bara betalade ca 25 kronor för! Tyckte jag var billigt!

Idag var jag ensam med den lilla på morgonen, gav henne frukost och busade lite. Hon är så himla gullig! När den näst minsta kom tillbaka gick vi tre ut på en promenad, den lilla i barnvagn och den andra på sin lilla traktor. Vi gick en sväng, lekte i en jätteliten vattenpöl och kastade sten, haha det var inte så farligt som det låter :) Det var så varmt ute att vi var helt svettiga när vi kom in igen. När vi kom in gjorde jag lunch till barnen.

Sen blev jag ledig och då skjutsade som sagt min värdmamma mig till shoppingcentret och här sitter jag nu. Var precis inne en sväng på Forever 21, men har man varit inne på deras hemsida innan så är detta en besvikelse. Men jag ska nog kunna hitta nåt där ändå, och i alla de andra affärerna som finns också :) Men än så länge har jag inte shoppat något, men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Määääh! Jag var också där ju. Jag tänkte ringa men så struntade jag i det.

Vart sitter du med datorn förresten??



Kram Louise

2008-09-05 @ 02:44:16
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: ANNA

men blä, jag har också stora förväntningar på forever 21. ska inte titta in en enda gång mer innan vi åker :P haha.

2008-09-05 @ 07:51:04
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Julia

Va, va inte Forever 21 bra? Jag va inne på en i Florida i somras som va kanon bra! Men det kostar väl inte så mycket att shoppa via internet?

2008-09-06 @ 12:12:35
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se