Regn och rusk

Vaknade vid åtta imorse och trodde att det var natt. Det var så mörkt ute, åskan dånade ute och regnet bara öste ner. Usch, vilket väder.
Börjar jobba halv tolv idag. Sen ikväll kommer min LCC och ska ha möte med mig och min värdmamma med lite information osv. Ska bli intressant!

Igår gick jag ut med tre utav barnen. Vi gick till ett par grannar som precis har fått en ny au pair från Tyskland och hälsade på henne. Hon verkar trevlig, Barnen lekte en stund. De hade en liten kille på 1 1/2 år, som hela tiden kom fram till mig och ville bli buren osv. Sen när jag skulle gå så skrek han och grät. Så söt!
På kvällen åt vi kinamat. Så gott :) När jag slutat jobba fick jag glass av min värdmamma och gick upp och såg "One tree hill" på tv:n. Skönt!

Idag tror jag inte att vi går ut, får se vad vi hittar på.

Ps. För er som undrar så blev det en skvallertidning igår! haha! Men jag har däremot inte läst den än...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Är oth lika bra där borta utan mig ;O :P

2008-09-09 @ 16:56:50
Postat av: Johan

Jag och Joel som verkligen trodde på att du skulle köpa en skvallertidning så fort du kom över pölen.

2008-09-09 @ 22:31:16
URL: http://joehaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se