Shopping och bilkörning

Mår bättre idag så idag var det jobb som gällde.
Var ledig flera timmar mitt på dagen så jag åkte till Target, hittade :) Gick runt där ett bra tag och det slutade med att jag köpte en hel del olika saker!
Åkte vidare till shoppingcentret där jag gick omkring ett tag, men där blev det ingen shopping. Dock bara en hamburgare :P

Jobbade på kvällen. Var ute på promenad och lekte med barnen. Senare på kvällen åkte jag och min värdmamma ut och körde den stora bilen för allra fösta gången. Nervöst,  men det gick bra. Så bra att jag ska ta tre av barnen och simma imorgon. Det ser jag fram emot :)
Barnen har ingen skola imorgon så alla fyra ska vara hemma. Får se vad vi hittar på mera :)

Nu ska jag se slutet på One tree hill. Det är väldigt spännande....



Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ja de måste vi göra. Jag har inte köpt min ännu, så vi kanske kan göra de ihop. Imorgon tom kanske?

Också kanske jag ringer dig imorgon om jag har överaktiva barn så kan vi ha en playdate.



Skönt att de gick så bra med bilkörningen.



Kramar Louise

2008-09-30 @ 05:10:26
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se