Sjuk

Japp, det började igår och under natten vaknade jag några gånger. I morse när jag vaknade var mitt huvud så tungt och min näsa igentäppt. Mådde inget vidare. Låg kvar i sängen. Efter ett tag slog jag på datorn och det är tur att jag fortfarande har aftonbladet som första sida för vad stod det där om inte att man kunde chatta med Zac och Vanessa från High School musical. Och ja, jag erkänner att jag fick ett litet lyckorus ;) Chattade med Vanessa men chattet med Zac blev tyvärr inställt, på grund av att trycket blev för hårt så servern gick sönder. Jag är visst inte det enda fanset ;)

Gick i alla fall ner och åt frukost och sen tog jag mig en dusch innan jag ringde hem. Det var ett bra tag sen jag gjorde det. Pratade med hela familjen, sammanlagt i nästan två timmar. Kul!
Efter det gick jag ner och umgicks lite med familjen. Tjejerna ville att jag skulle följa med på fotbollsmatcherna de hade. Men jag mådde inte tillräckligt bra för det. Får så dåligt samvete för jag har inte kunnat en enda gång. Så nästa helg är det fotboll som gäller. Fast då spelar de exakt samma tid så då måste jag välja vilken jag ska gå på. Usch usch, stora problem!

Sedan satte jag på en film, "Wimbledon". Bra film! Kom en barnvakt för att vakta de två minsta barnen så efter filmen umgicks jag med dem. Vi pratade om USA och Sverige. Mycket trevlig tjej!
Lekte med barnen på kvällen och åt med mina värdföräldrar. Hamburgare, fast en nyttig, inget kött (utan köttet var meatless :P). Men det var mycket gott och min första hamburgare här i USA faktiskt!
Okej mina vänner, idag fick min värdmamma veta mina geografi kunskaper. Hon hånade mig lite och sa: "Mathilda, ska jag gå och hämta en karta!" Jaa ni ;)

Nu har jag precis sett på One Tree Hill och nu ser jag på säsongspremiären av Desperate Housewives, har kort sagt hänt en hel del :P

Kommentarer
Postat av: Mary

Oh, inget vidare o vara sjuk! :S

Kan vi inte prata på skype nån dag ? :)

Nu du, nu ska jag baka bagels - med cream cheese!! ;)

Kraam

2008-09-29 @ 10:06:30
Postat av: Banan

Haha, jag trodde mest att det var dressingen som gjorde hamburgaren onyttig ;-) men det lät bra och miljövänligt med en utan kött :D Saknar dig!

2008-09-29 @ 17:53:29
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Anna

oj, haha, det blev lite fel namn där... Borde ha stått Anna kanske :P skrev precis i mias blogg o hon brukar kalla mig banan :P

2008-09-29 @ 17:54:12
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Guud vad kul du verkar ha det!! :) Tråkigt dock att du är sjuk!! Krya på dig :)

2008-09-29 @ 22:25:33
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se