Movie night

Ikväll har jag LCC möte och inget tror jag kan få mig på dåligt humör. Vi ska på bio på mötet idag. Och gissa vilken film jag längtat efter ska komma på bio, hade premiär i fredags och visas idag?? Jo, "17 Again" med Zac Efron. Ni som känner mig vet att detta är lycka!
Dock blev jag inte så glad när jag slog upp morgontidningen och såg att just den filmen (precis som alla andra) börjar sju. Och vi skulle inte vara på bion förrän vid kvart över sju halv åtta. Så jag mejlade min LCC och fick et glädjande besked om att man kunde komma till honom tidigare och sen promenera til bion tidigare så man hann. Men det bästa av allt: Bion kommer inte att sätta på filmen "17 Again" förrän vi au pairer är där. De väntar på oss! Perfekt och jag känner mig så glad!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh 17again! :D Den va JÄTTEJÄTTE bra! Skratta mig igenom nästan hela filmen, o Zac Efron e SÅ snygg! :)

Helt klart nåt att se fram emot:D

2009-04-21 @ 07:39:03
URL: http://poox.blogg.se/
Postat av: Amira

Hej på dig!

Har inte kommenterat tidigare, (vet inte varför), men din au pair blogg är jävligt grym i alla fall! :D

Ska själv åka som Au pair till USA nu i Augusti, och det känns sååå sjukt spännande och har redan resfeber!!

Jag tänkte bara fråga om du har några tips på vilka frågor man ska ställa familjen, när dom ringer en!(???)

2009-04-21 @ 13:17:11
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se