Sol ute, sol inne

Det är en härlig känsla att gå och lägga sig vid elva och det fortfarande är lite över 70 F ute och vakna upp vid åtta och det är redan 73 F ute. Åhh, vädret gör en så glad!

Jag pratade med min värdmamma igår. Vi hade ett mycket bra samtal om allting. När jag gick och lade mig så var den jobbiga magkänslan mindre och jag var bara bättre till mods. Det var så skönt att få lätta sitt hjärta. Vi ska göra lite saker så att det blir lättare, vi ska bla ha lite kontakt med varandra (jag och den gamla au pairen) innan hon kommer. Något jag tycker är jättebra!
Imorse vaknade jag med ett leende och den jobbiga känslan i magen var borta. Nu ser jag faktiskt fram emot att den gamla au pairen ska komma.

Som sagt, det är en ny dag idag och jag kunde inte må bättre!

Nu ska jag ut och spana efter Angelina Jolie! Vi hörs senare! Ska lägga upp inlägget om igår om bilderna vill fungera snart!

Kommentarer
Postat av: Petra

ska den gamla au-pairen hälsa på er? för hur länge?

2009-04-27 @ 21:43:34
URL: http://peekstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se