Changeling

Min uppladdning av bilder går så segt så jag försöker igen imorgon.

Nu ligger jag i min säng och tittar på filmen "Changeling". Verkar väldigt bra än så länge.

Det blev en bra dag idag. På förmiddagen åkte jag med min värdmamma och barnen och plockade blåbär. Varmt men kul och vi fick ihop en hel del bär. Efter att ha slutat jobba sådär tidigt fixade jag lite men tiden bara sprang iväg. Åkte till Target för att köpa en förvaringsbox men som alltid när jag är på Target så kom jag hem med lite mer.
Kom hem och var ensam hemma. Gjorde en fruktsallad med en mängd olika frukter. Äpple, vindruvor, banan, blåbär, persika, hallon och björnbär. Jättegott! Till det blev det lite glass.

Blev som sagt både en slappar och fixar dag. Imorgon blir det mer fix och likaså resten av veckan.

Nu ska jag titta på filmen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se