Fix inför nästa lilla resa

Idag blev det en lugn dag med sjuka barn. Jag och femåringen åkte och handlade alla torrvaror till vår semster. Det blev en överfull vagn och hjälp med att lasta in det i bilen fick jag också. Nu kommer vi inte att svälta i huset i alla fall.
Packat kläder till två av barnen har vi också gjort idag. Så en bra bit på vägen har vi kommit. Ska börja packa mina saker också. Men jag känner inte så mycket stress, jag ska bara ta min resväska och packa ner så mycket som jag kan. Vi ska inte flyga, vilket är skönt för då behöver jag inte tänka på övervikt, bara att packa tills den blir full.
Vi ska åka till ett ställe som ligger ca 2 timmar härifrån. Ungefär där jag var på au pair kurs i Silver Bay. Vi ska bo i ett hus vid vattnet med bergen som utsikt. Såg bilder idag och jag blev så uppspelt. Ser fram emot det så mycket! I två andra hus kommer släkten att bo och jag tycker så mycket om dem så det ska bli kul att spendera tid med dem också.

Nej, nu ska jag försöka att välja kurser på college. Får se hur det går. Sen blir det sängen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Snart Au Pair i Los Angeles

hej:)

du verkar ha det super bra:) snart åker jag iväg, finns det många intressanta och roliga college kurser att välja mellan? har du läst något än? isf vad?

Kram

2009-08-07 @ 10:46:36
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se