Hektisk dag!

Tiden har bara sprungit iväg idag. Jobbade extra så jag hade ingen ledig tid mitt på dagen. Har jobbat från åtta till sex. Nu kom jag precis ut ur duschen och ska snabbt städa iordning mitt rum och fixa mig. Sedan beger jag mig på au pair möte för en blixtvisit. Därifrån åker jag för att hämta upp Martina på flygplatsen. Ska bli såå kul! Konstig känsla att någon från Sverige ska komma till en ens liv här. Men det kommer att bli en otroligt kul vecka med mycket kul inplanerat!
Jag är nästan redo, extra sängen är fixad, välkomstskylten är färdig och jag är förväntansfull!

Nej, nu måste jag ta tag i allt mat. Lite mat kanske borde ätas innan? Nej, det får bli i bilen eller senare ikväll.

Så tyvärr hinner det inte bli något om Lake George idag men jag gör det så fort jag får tid. Likaså med frågorna. Ni får fortfarande gärna ställa frågor. Klicka på kategorin frågelådan.


Tack alla ni som läser min blogg. Det värmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se