Badutflykt

Idag har jag jobbat i 11 1/2 timme. På de timmarna har jag lyckats få en röd färg över kroppen, förutom där jag hade min bikini där jag nu istället har en vit färg. Jag har tagit en båttur och suttit och guppat med min lilla tjej sovandes i armarna och tänkt hur härligt livet känns. Jag har ätit grillad korv, mat smakar alltid bättre utomhus, och grillat marschmallows och gjort smores. Jag har badat i vattnet som inte alls kändes kallt, suttit i solen och pratat och umgåtts.
Jag har helt enkelt njutit av en härlig sommardag och över hur härligt livet kan vara. Ett perfekt sätt att fira "ett år i USA" på!


  


  




Smores: kex, marschmallows och choklad = slående kombination!





Hoppas ni också har njutit av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se