Årets sista dag

Så sitter jag här i Sverige på årets sista dag. Sista dagen på 2009. Imorgon går vi in i 2010.

Tänkte skriva en länge sammanfattning av året när jag är tillbaka i USA. Tänk att jag har spenderat nästan hela 2009 i USA. Mycket har hänt!

Ville bara önska er ett Gott Nytt År!

Nu ska jag iväg och klippa mig och sen blir det att förbereda sig inför kvällen. Dagen har börjat mycket bra, hotellfrukost med hela familjen. Så gott! Man kan inte få en bättre start på dagen!

Hoppas ni får en härlig Nyårsafton!

Gott Nytt År!




I got a feeling, that tonight´s gonna be a good good night!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gott nytt år min vän :)

Vi ses 2010 i USA, jag tänkte jag kunde komma upp till Albany någon helg eller så. :)

Jag skålar tillsammans med er klockan 6, här borta :)

2009-12-31 @ 19:53:03
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Gott nytt år min vän :)

Vi ses år 2010 igen, och jag kommer skåla med er klockan 6 p.m. :D

2009-12-31 @ 19:54:11
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se