...

Det är svårt att ibland veta vad man ska skriva i bloggen och vad man inte ska skriva. Jag vill dela med mig men inte vara för privat. Det är svårt!
Men jag kan säga som så att vara au pair är inte alltid lätt och det är inte alltid lätt att bo på jobbet.

Många tårar har fällts och nu orkar jag inte. Klockan är snart fyra hemma och jag ska vänta tills klockan blir morgon så jag kan ringa hem.

Mer än så vill jag inte berätta. Jag hoppas ni förstår!


Ps. Om två veckor landar jag i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Louise S.A.

Åh gumman! Jag tänker på dig sååå mycket. Och jag saknar dig ännu mera. Faktiskt, jag grät pga dig en dag. När jag flög över till Turkiet igen så skulle vi landa i Istanbul, jag lyssnade på musik som planet spelade också avbryter flygkapten med att vi måste cirkulera runt i en halvtimme för att det är för mycket flyg på landningsbanan. Gissa vilken låt som går på efter detta...VÅRAN!!



Och när orden: This is the new york city angels

kommer så kommer tårarna för då har jag tänkt SÅ mycket på dig.



Det var som taget ur en amerikansk film, mesigt men vackert.



Jag ska maila över sista delen nu till dig, den har varit klar ett tag men jag har missat att maila den. Och den är skitlång!

Men sedan vill jag veta vad som händer hos dig också.



Tänker på dig massor gumman!

Kramar Louise

2009-12-04 @ 10:32:08
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: S

Hej!



Jag har en fråga, kan man bara bli au pair en gång? Eller kan man t.ex åka ett år till england, och sen åka andra år till usa?



Tack för svar! /S

2009-12-04 @ 23:43:29
URL: http://fotoforalla.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag fick lite dåliga nyheter fast det är bra nu! Hur är det med dig själv? Jag hoppas allt är bra!

Kramar!

2009-12-05 @ 01:53:52
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se