Good bye USA, Hej hej Sverige

Jag får så dåligt samvete när jag kollar min statistik här på bloggen.
Ni är så många som kikar in här varje dag och jag är en sådan usel bloggare just nu. Och de närmaste två veckorna kommer inte att bli bättre.
Men jag tycker att jag har en bra anledning. Imorgon åker jag nämligen hem till Sverige för att fira jul och nyår. Ska bli så kul! Jag har inte varit hemma på 16 månader, det är en väldans låång tid.

Jag är så exalterad över att få se allt igen, saker, vänner och familj. Fira svensk jul.
Men jag undrar också hur det kommer att vara att komma tillbaka till något man inte satt sin fot på på 16 månader. Jag undrar också hur det kommer att vara att åka tillbaka hit.
Dock är jag såå glad över att jag får åka hem men samtidigt komma tillbaka igen. Jag får det bästa av båda världarna.

Barnen vet att jag ska åka. 6 åringen kom glatt hem idag men så tittade hon på mig och sa med ledsen ton: "Du åker hem imorgon".

Min minsta vet också att jag åker hem. Jag sa att jag skulle sakna henne när jag åker hem och då tittade hon på mig och sa: "To Sweden". Hade inte nämnt det för henne. Hon är så smart och snappar upp.

Barnen vet också vad som kommer att finnas i min resväska när jag kommer tillbaka....!!

På tal om resväskor har jag nu två fullpackade resväskor. Får inte i något mera nu men trots det så är det inte övervikt. Till min stora förvåning. Har vägt dem hundra gånger på olika sätt och på två vågar men jag kommer inte ens upp i gränsen. Börjar bli orolig över att jag missuppfattat gränsen eller något måste ju vara fel. Jag brukar ju alltid ligga precis på gränsen. Men inte nu och det oroar mig.

I alla fall, 2 resväskor är packade, ett handbagage och en hanväska. I´m ready for take off!!
Ahh, ska bli så himla kul!

Nej, nu är det sängen som gäller. Skulle ha legat i den för en timme sedan. Men det blev lite extra fix. Men nu är allt klart. Känns bra! Dock har jag samma känsla som alltid, att jag har missat något!

God natt kära läsare och hoppas ni förstår min dåliga uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Pappa, mamma och syster

Du är så välkommen hem, vi väntar på dig.

2009-12-16 @ 06:26:47
Postat av: Angelica vidar

Snart får jag se ditt ansikte igen!!!! GLÄDJE TILL TUSEN!!!!!

KRARMAR I evighet!!!

2009-12-16 @ 17:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se