Inte längre automat

Idag var jag och hälsade på hos mormor och morfar efter tandläkaren. Hade inga hål vilket var lycka!
Var så trevligt att träffa mormor och morfar igen. När vi åkte hem skulle jag köra bilen, en bil som inte är automat. Jag satte mig och sa till min syster "jag får inte i ettan". D¨å säger hon "håll ner kopplingen". Jag tittar ner på golvet och säger "vilken koppling". Vi kom iväg i alla fall och det blev en spännande resa. Oj, vad jag saknar automat bilen. Mycket skönare och LÄTTARE!

Min syster och jag åt pizza till lunch och sen sjöng vi singstar. Oj, så kul det var! Där kommer jag att hänga mycket!

Hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag ska åka och jobba som au pair i februari nästa år. Kommer att bo lite utanför Albany :) Finns det mycket att göra där?



Ha det bra!

2009-12-19 @ 10:43:04
URL: http://johannaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se