Jag njuter här i Sverige

Ville bara titta in och säga att jag njuter här i Sverige. Jag njuter av snön här i Sverige och att träffa all familj, släkt och vänner. Så kul och mysigt!

Har träffat vänner och idag har jag varit och träffat pappas släkt och haft julklappsspel. Det gick hett till och det var så kul!

Jag har inte haft några problem med språket sen jag kom hit men när jag skulle prata med mina småkusiner kom problemen. Jag är så van att prata med barn på engelska så att nu göra det på engelska blev det svårt. Riktigt svårt!

Fick också äta julmat. Såå gott!!

Imorgon blir det frukost på ett kafé och sen blir det julklappsshopping med syster och sen blir det att träffa vänner på kvällen.

Jag njuter av allt här men saknar min värdfamilj!

Kommentarer
Postat av: S

Hej!



Vad roligt att du trivs hemaa efter 16 månader i USA, du måste vara en väldigt stark person som orkar och vågar.

Du säger att du ska tillbaka till usa, hur menar du då? får man inte bara vara au pair max 16 månader?

Får man vara det två gånger? Så man t.ex åker ett år till englan och ett år till usa?

2009-12-22 @ 00:45:08
URL: http://fotoforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se