Mer tid tack!

Varför finns det inte fler timmar på dygnet? Jag skulle gärna behöva det. I och för sig så kanske jag prioriterade lite fel ikväll. Istället för att göra saker på min to do lista som hade med packning att göra så såg jag på Gossip Girl (åhh vad jag älskar den serien) plus att jag satt läänge och laddade upp bilder så jag kunde uppdatera er om förra helgens resa till NYC.
Så nu fick jag det gjort men listan är fortfarande låång. Just nu funderar jag på vad jag ska göra på min lediga morgon. Gå ut tidigt och shoppa eller sova en timme extra och fixa med saker hemma. Lutar åt det sista, för jag är ju mer effektiv om jag får tillräckligt med sömn.

God natt kära läsare, eller god morgon!

Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag. Gick ut och lekte i snön idag. Mysigt och kul! Hoppas på mer snö, dock inga snöstormar eller liknande som kan hota flygresor.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se