Redo för morgondagen

Just nu jobbar jag. Mina värdföräldrar är på middag. Ville bara säga hej. Precis som alla andra dagar. Är väldigt stressad just nu, och hoppas ni förstår min dåliga uppdatering.

Men idag bakades lussekatter med barnen. Det var rörigt men de blev bra!

Nu har jag precis avnjutit kinamat och slappar framför tv:n. Ska fixa det sista inför morgondagen sen blir det sängen så fort de kommer hem. Måste vara pigg inför imorgon, det blir en lång dag. Åker tidigt på morgonen och kommer hem vid tre på natten så det blir en lång dag.

Är så förväntansfull inför imorgon. Tre Lucia framträdanden i New York City. Ska bli så kul, häftigt och mysigt på samma gång. Mina värdföräldrar åker upp med de två äldsta. Så kul att de kommer. Åhh, ser fram emot det så mycket. Nu ska jag bara titta så jag har med mig allt jag ska.

Snön ligger kvar här men idag var det så kallt, flera minusgrader.

Hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se